Anne-bebek1 evet yaşamaz mıyım hapşırmaya korkuyorum ilk gebe kaldığımda çok yaşadım o durumu sonra geçti bir süre olmadı şimdilerde bazen ara ara oluyor magnezyum kullanıyorum bende belki o hafifletmiştir, rahimdeki bağlar geriliyormuş o durum normalmiş diye biliyorum