Asteriaacat Selam nereden alıyorsunuz inanın bulamıyorum 1.5 yaşında bebeğime bağışıklık için yedireceğim ama her yer sahte satıyor
Elifff2112 Asteriaacat birisi paylaşmıştı burada babasi dogal pekmez yapıyordu sanırım ya bulabilseniz aslında
Mrvsmt2502 Asteriaacat eğriçayırdan alıyoruz. Ta değeri yüksek bal almak bakteriyel enfeksiyonlarda çok iyi oluyor. Ta değeri olmayan bala ta değeri şudur diye etiket basılamıyor o yüzden güvenebilirsiniz. Ayrıca zaten ödüllü bal araştırırsanız
mcansu Asteriaacat balı bir iki defa babamın arkadaşı vardı ondan denk getirmiştik hekmezi kayınvalidem kendi yapıyor Malatya’da yaşıyoruz şu an aynı yerdeysek bendekinden bölelim valla konu çocuk olunca önümüz de kış
_behiyeakyol Benim kaynanam da satıyor Suan elınde yok ama yenıden yapacak ıkı hafta sonra tadı çok güzel
Iraz Asteriaacat biz kendimiz üretiyoruz canım pekmezi bal da henüz almadık ama akrabalarımız dan bal yapan vardı ondan alırım heralde tereyağı bekliyorum şuan
surprizbebe Asteriaacat ben balı anavarza alırım yıllardır. Hatta kreş sürecinde oğluma da aynı markanın bal propolis arı sütü karışımını başladım anavarza stamina yıllardır kışlar hastalıksız geçer her sabah veririm aç karnına. Balın mucizesi bence
leylos01 _behiyeakyol bende geçen sene mardinden aldım 3 litresini 500 e saymıştı tanıdıktı ama kargo değil de otobüsle yollamışlardı
Mstfmom Bizde kendimiz yapıyoruz canım kayserideyiz, ürgüp pekmezi ,balıda eşimin kuzeni yapıyor ondan alıyoruz