Öncelikle herkese hayırlı ve güzel doğumlar diliyorum. Gebeliğimin 4. Ayından itibaren gebelik tansiyonu ile uğraşıyordum. İdrar tahlilinde sürekli eser miktarda çıkıyordu. Şükür bebeğimin gelişimini etkilemiyordu. 29+4 haftalık iken sancılarım başladı ve tansiyonumda yüksek seyrediyordu. Birkaç gece dönüşümlü hastanede yatışım yapılıp ilaçlarla sancılarım durdurulup taburcu oluyordum. Her neyse 33. Haftaya kadar bu şekilde idare ettik ama tansiyonum artık 14/10larda seyrediyordu. Doktorum aniden doğuma alinabilirim diye uyarılar da bulunuyordu nihayetinde öyle de oldu. Normalde Ekim 20 olan beklenen doğum tarihimdi ama 30 Eylül muayenemde tansiyonumun risk oluşturduğunu acil bebeği almaları gerektiğini öğrendim. Apar topar gidip eşyaları alıp hastaneye geldik. Yatışım yapıldı,damar yolum açılıp ameliyathane geçtik. Öncelikle asla bel iğnesinden korkmayın sinek ısırığı gibi bir his. Spinal anestezi ile sezaryan oldum. 36+3 haftalıkken kızım doğdu ❤️ Rabbim tüm hamilelere yardım etsin bir avazda kurtulun ❤️
Sormak istedikleriniz var ise sorabilirsiniz😊