Ilydrmz Hayalimmm42 herhangibir problemden değil bebeğin başının çapı büyük riske atmak istemiyorum böyle daha rahat hissedeceğim
Ilydrmz Dilaradenizz0 allah bağışlasın yavrunuzu 😊 sancınız çok mu çıkmıştı benim sadece bir tane 75 seviyelerinde çıktı
Dilaradenizz0 Ilydrmz yok beni 3 kere soktu ntsye ve her seferinde sancı artmıştı ama ben hic bisey hissetmiyodum kasılma vardı sadece sağ tarafta toplanıyordu hep buda sancı olarak çıktı dediğim gibi o gün de doğum oldu zaten