Evlattt Arkadaşlar 6 aylık hamileyim oksapar kullanıyorum artık göbeğim çok fazla kanamaya başladı ve kan durmuyo bi süre bu da beni korkutuyo sizde de böyle mi
_1225ebru_ Evlattt ben 4 aylık hamileyim bende kullanıyorum dönüşümlü olarak iğneyi yapıyorum kollarıma ve göbeğime ona rağmen göbeğim kanamaya başladığı oluyor
Bhrdnz Evlattt oksapar beze yapabiliyor beze olan yerlere de iğne yapınca kanama durmuyor göbeğinizi tabi göremediğiniz için haklısınız elinizle iyice yoklayin ya da ayna karşısında yapın benimde oluyor ara ara geçmiş olsun 🍀
RiRi22 Evlattt bende kullanıyorum. İğneyi dönüşümlu yapıyorum. Kol üst bacak yanları gibi. Karından sadece ilk 12 hafta yaptım büyümeye baslaynca yapmadım ordan. Bide.karinda bezeye sebep oluyor ağrıyordu benim.
Evlattt Bhrdnz evet beze yapıyo beni kanamasından çok durmaması korkutuyo açıkcası yani küçük bi delikten fazla kan geliyo doğumda da bi sıkıntı çıkar diye korkuyorum açıkcası ben