Kızlar daha 25 Eylül yeni gebeliğimi öğrendim düşük değerle 2 gün arayla güzel artış oldu sonra dün kahve rengi lekelenmem oldu doktora gittim doktorum yerleşme kanaması olabilir dedi ve kan aldı benden beta bugün çıkacak sonucu ayrıca ne kese gördük daha ne birşey yeni olduğu için duphaston verdi çok şükür geçti lekelenmem zaten çok olmadı ama gene de korktum bilmiyorum çok üzüldüm doktora kimyasal olabilir mi dediğimde kimyasal da progestan değeri artmaz senin ki 10du dedi iyiydi dedi bu lekelenme normal miydi ??