32+2 haftalıgım bugün doktor muayenesinde nst de çok az sancı çıktı ikinci kez nst bagladılar bu sefer bebeğin kalp atışları çok yavaş dedi doktor sancım olduğunu yatış yapılmasını söyledi bir gün boyunca sancılarımı takip edip ciğer geliştirici iğne yapılacagını söyledi ama ben eve geldim bir şey olur mu kızlar bu durumu yaşayan varmı