Aysegebes Organizasyon tutmak bence de mantıksız ama ben kendim süslemiştim, bence bu saçma bir şey değil yani severek hazırlayabilirsiniz. Trendyolda balonlar var şişirip yerlere atarsınız bir kaçınıda duvarlara aparatı ile asarsınız. Kapı süsü yaptırabilirsiniz. Evdede kullanabilirsiniz bunu. Yani bence de çok abartı yerine böyle kendiniz ufak tefek bir şeyler yapabilirsiniz 💕 Ben normal doğum yaptım pazar günü gece girdim Salı günü sabah çıktım inanın ufak tefek şeyler gereksiz harcama yapmadan halledebilirsiniz🌸