Arkadaşlar 35 haftadayız ben hastane odasını süslemek istiyorum. İşte kapı süsü yaptırayım çikolata kolonya balon vs diye ama eşim hiç yanaşmıyo. Bebek isteyip istememekle alaklı değil oda mutlu inşallah çocuğumuz olacak diye. Sadece bana hastaneye kim gelcek ki gereksz masraf yapmaya gerek yok diyor. Bir yandan haklı buluyorum onu bir yandan ya yapmadığıma pişman olursam diyorum. Siz oda süsleme konusunda ne yapacaksınız? (Eşim cimri değildir aslında 😅 )