PeraMaysa Arkadaşlar ben 18 martta düşük yaptım düşük yaptıktan sonra hiç regl olmadan tekrar hamile kaldım mayısta hiç başına gelen var mı. Hemde hamile hamile düğün yaptım çok stresli bir dönemdi çok karışık😂
gaydirigubbakcemilem PeraMaysa evet eltimin bmyle olmuştu hemen yeniden hamile kalmıştı kolaylaşıyormuş sanırım gebelik kürtaj sonrası
AdaEcem gaydirigubbakcemilem adet kanaması olmamış mı? 21 gün cinsiyetlik yasak dedi sonra adet kanaması olur mu bilmiyorum ama yasak bittigin anda denesem mi, rahim kendini toparlamis olur mu bilemedim. Enfeksiyon korkuyorum. 14 günlük antibiyotik reçete edildi. Kullanıyorum ilaçları 🤲
Onurbanuu ogul_can merhabalar tegl olmadan hamıle oldum demıssınız nasıl anladınız acaba benım 20 gun oldu nerdeyse evde testım pozıtıg ama
cakirbebek Onurbanuu kürtajdan henüz 20 gün geçtiyse pozitif şundan dolayı da çıkabilir. Sonuçta bir hamilelik vardı ve beta yukseldi kürtaj oldiktan sonra yavaş yavaş düşüyor değerler benim öyle olmuştu 2 ay sonra adet olmuştum Ekim’de kürtajı oldum şimdi tekrar çocuk düşünüyoruz hayırlısı ile
ogul_can Onurbanuu merhaba kürtaj sonrası 50 gün bekledim regl olmayınca kan verdim betam yükselmişti kürtaj sonrası bir kaç kere kan verip sıfırlandığını görmüştük tekrar yükselince anladım hamile olduğumu
Onurbanuu cakirbebek doktorum benım betan sıfırlanmıstır artık dedı ama tup bebekle hamıle kalmıstım yanı dıger ay zaten embrıyyom var ama bormal olurmu dıye dusunduk bi
cakirbebek Onurbanuu ihtimal varmidir bilmiyorum Allah’tan yani olabilir belkide ne istiyorsanız o olsun inşallah hayırlısı ile
ogul_can Onurbanuu kürtajdan sonra regl oldunuz mu testiniz potizifse hamilelik olabilir kan verin bence
ogul_can Onurbanuu aynı adet ağrısı gibi ağrı bende yaşadım 1 hafta oldum oluyor dedim ama hamileymişim
Onurbanuu ogul_can ya herkes bısey dıyo ınternette 14 gunde sıfırlanıyomus beta kımısı 1 ay sıfırlandı bende dedı bende anlamadım kı boyle arastırıp sızıde gorunce yazayım dedım
Onurbanuu ogul_can suan testım pozıtıf ama beklıcem bıraz daha olmadı ozaman yaptırırım zaten ıkı gun arası kan vermeye yetıyor ozaman anlasır