Merhaba arkadaşlar , 3,5 yaşında kızım var planlı bir gebelik sürecindeydik ama bu kadar erken haber alacağımı tahmin etmiyordum kızımda 1 yıl sonra olmuştu , bugün test yaptım pozitif çıktı.İçimde öğrenir öğrenmez korku oluştu sevinçten ziyade . Yine aynı süreçler diğer çocuğuma yetebilir miyim korkusu , hayatimın tamamen değişeceği korkusu . Bunlar yalnızca bende mi oldu , içimi kaplayan derin bir huzursuzluk gibi oysa kardeşi olmasını da isterken