Kızlar bugün sabah (40+2 hafta) saat 9da yatisim yapıldı, herşey yolunda gidiyodu normal doğum için sabahı nişanim gelmişti suyum gelmedi, saat 10da suni sancı ile başlattılar doğumu, tabi her 1 saate nst cekiyolar, alttan muayene ediyo ebeler, doktor, açilmam 2 cmdi gittiğimde, doktor fitil koymustu 4 cm olmuş 2 saate, o sıra ebe suyumu patlatti ve bebeğin başı ile ilgili birşeyler yaptı, suyum gelince yavaştan ağrılarım artmaya başladı beni dogimhanede yataklarda nstye bağlı şekilde kontrol ediyolar arada alttan bakıyorlar, ağrılarım 2 dkka da bir 1 dkakida sürekli oluyordu ve dayanilmazdi, en son 8 cm oldu doktor tekrardan alttan kontrol etti bebeğin başı yan daha rahme dayanamamış dedi bende sezeryana alın dedim oda zaten mecburen almak zorunda kaldı.. tam sabah 10dan akşam 8.25e kadar sancı çektim, ardından bana sezeryan için birkaç belge imzalttilar ve acil ameliyathaneye götürdüler iğneden korkan ben yalvardım çabuk gidelim şu sancimdan kurtulayım diye, neyse gelelim sezeryana hiic korkulacak birşeyi yokmuş bence beele yapılan iğneden çok korkardım herzaman ama hiç hissetmedim bile yada normal doğum sancimdan da hissetmemis olabilirim, ignemj yaptılar sol ayağıni kaldır dediler kaldiramadim dediler hazırız, derken doktor başladı ameliyata, kızıma kavusma mutlulugu ve o kadar saat sancı çekmenin vermiş olduğu yorgunlukla kızımın sesini duydum 8 dkka içinde, çok güzel bir duygu şuan yanımda yatıyor yüzünü bana dönük🥺 sezeryanda korkanlar için hiic korkmanıza gerek yok inanın herşey yarım saatin içinde bitiyor❤️ normal doğum içinse herkesin bünyesi ağrı eşiği farklı kızımın boynuna kordon dolandigi için rahme tam kafası değmemiş mecbur sezeryan oldum ama biraz zor sizleri korkutmak için demiyorum yaşadığımı anlatıyorum Allah’ım hepinizi sagsalim kavuştursun yavrunuza çok güzel bir duygu❤️🤲💕