O gün doktora gittim yatış verdiler öğlen 1 den gece 11 e kadar suni sancı verip dogum gerçekleşti. Çok zor geçti öleceğim sandım bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür benim dikişler fazla iç ve dış olmak üzere 4-5 yer dikildi . Rabbım doğuracak olan herkese yardım etsin iyi doktorlar ebeler denk getirsin inşallah.