Canım ben 1 yıl kadar spiral kullandım sana tecrübemi söylüyim, ara kanama ve lekelenme spiralin en büyük yan etkisi.
Özellikle ilişki sonrasında oluyordu bende.
Çıkartmaya gittiğimde çıkaracak olan doktor,
Spiralin ipi yok dedi ama sorun olmaz dedi pıt diye çıkarttı. O ip çıkartmada işe yarıyor yani