Eylül Ayının 19unda randevum vardı doktorum spiralin ipi kopmuş ama böyle de korur bir sorun olmaz dedi bende adetim 5 gün varken az önce iç çamaşırımda kahverengi lekenmeler gördüm hamile değilimdir inşallah lütfen bana destek olun ben spiralime güvenmeden ekstra koruma da kullanıyordum morala ihtiyacım var oğlum 5.5 kızım 1.5yaşında bugünlerde yenidoğmuş bebek sevesim var diyordum canımda tatlı çekmiyor normalde hep çikolata yerim 3 beş gün kaşa regle ben 5 gündür her gece turşu yiyorum 🥲 lütfen dua edin akıl verin bana