kızlar bugün ilkindiden beri kasılmalarım oluyor akşam sıklaştı ve acile gittim açıklık yoktı nst de sancım çok az çıktı ama benim ağrım devam ediyordu tam kasık bölgesinde serum verdi hafifledi eve geldim şuan yine kadılma şeklinde ağrı var süre tuttum 3 dk da bir kasılıyor ne yapmalıyım