Ozlemerikci543450 Merhaba Yarın anestezisiz rahim filmim var umarım iyi geçer de bende size ilham olabilirim 🙄biraz gerginim bakalım neler olacak
twinsmom__ Ozlemerikci543450 ben üç kez çektirdim ilki anestezili son ikisi anestezisiz korkacak bişey yok emin olun Benm canım çok kıymetli ben yaptırabildiysem herkes yaptırır😅
Eylul41 Ozlemerikci543450 maşallah anestezi ister herkes genelde siz istemiyorsunuz yani ben kesinlikle dayanamazdim çünkü cok yakin arkadasimin hic iyi olmamıştı o anlattikca ben kötü oldum direk ozele gidip anesteziyi sormuştum 😀😀
Betulceeblog Ozlemerikci543450 Ben iki kez çektirdim inanın kendinizi kasmadığınız strese sokmadığınız sürece çok rahat ağrısız bir işlem herkesin bir olmuyor o yüzden kötü yorumları görmezden gelin lütfen kendinize sıkıntı yüklemeyin. Hafif kanama olabiliyor anestezisiz bir şekilde çektirmeme rağmen sonrasında da hiç ağrım olmadı. Umarım iyi sonuçlar alırsınız :)
Pinartmd Ozlemerikci543450 bende korkup kasilmistim ordaki röntgende duran kadin kiyamam korkma demisti siviyi verende bitti demisti.. nasil yani ee acımadi hic demistim :)
Ozlemerikci543450 twinsmom__ canımsın nasıl rahatladım şuan Şişli echomar da çekileceğim çok kolay korkma vs diye telkin de ettiler bakalım 1430 da randevum sonrasında ağrı kanama vs oldu mu acaba
Zeyomeroglu Ozlemerikci543450 2 gün kanama oluyor ama bence değiştirebilirseniz anesteziliye cevirin ben anestezili oldum cunku benden önce kardesim olmuştu ve onun tecrübesi baya kötü oldu ondan dolayı anestezili yaptırdım
twinsmom__ Ozlemerikci543450 aaa orası gerçekten çooook iyi Ben de orda çektirdim için rahat olsun valla 2-3dk sürüyor max Ağrım olmadı çok hafif kasıklarmda vardı ama günlük hayatını etkilemez Kanama da pembe bişey geliyo o kanama değil ilacın ta kendisi😅 Ben ordan çıkıp gezmiştim bi güzel😁 İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın gör bak çok profesyoneller bu konuda
Ozlemerikci543450 Zeyomeroglu anestezi fobim var ağrıyı tercih ediyorum o yüzden tuhaf ama çok zor ayılıyorum anesteziden o nedenle almak istemedim iniallah kardeşin gibi kötü bi deneyim olmaz çünkü sonucuna göre bunay tüp bebeğe başlıyoruz
Serya3 Ozlemerikci543450 ben 5 eylulde anestezili çekildim uyandigmda hafif bi ağrı vardi ve 1 saatte geçti. Keşke normal çektirseydim. boşuna anestezi aldm dedm benim acı eşiğim çok düşüktür normalde ama bu gerçekten çok hafif bişey galiba
Zeyomeroglu Ozlemerikci543450 genelde rahim filminden sonra tüpler açılırsa doktorlar tüp bebek icin 4 5 ay bekliyor rahim filminden sonra gebelik yüzde doksan gerçekleşiyormuş ki kardesimde gebe kaldı Eğer tüpleriniz açıksa hemen tüp bebek yapmayın. Bende bu ay bekledim 4 5 ay beklicem tüp bebek icin
Ozlemerikci543450 Eylul41 yaaa walla bakalım yarın çıkışta bilgi ileticem burdan Ümit ediyorum kötü geçmesin 🤣
Ozlemerikci543450 Betulceeblog çok mutlu oldum umarım bende böyle yorumlar yazarım gerçekten eğer çok zaruri değilse anestezi almak çok doğru gelmiyor tabiki ağrı eşiği herkesin farklıdır ama umarım iyi geçer
Ozlemerikci543450 twinsmom__ doktorum buraya yönlendirdi Seval Taşdemir e gidiyorum Etiler de çok rahat çekilirsin görüntüleri çok iyi dedi
Ozlemerikci543450 Pinartmd ay ne güzel ya normal vajinal muayene de de ilk bi insan kasılır gibi oluyor ama rahat olunca daha normal geçiyor biraz kendimizi telkin etmek lazım galiba
Pamiramsi Ozlemerikci543450 ben çekimden hemen sonra Üsküdar turu yaptım yürüyerek Hemde 😂 o kadar bişey olmayan bir işlem hiç korkma
twinsmom__ Ozlemerikci543450 evet gerçekten çok rahat çekilirsin kendni hiiç kasma hayırlı sonuçlar al inşallah😇
Annelikmghb Ozlemerikci543450 korkma canım benim panik atagim var bende anestesiz oldum iki dk falan sürüyor acısı 30 saniye sonrasinda biraz kanama olabiliyor yanina pecete ped almani tavsiye ederim.
Pamiramsi Bende geçen ay çektirdim cidden hiç ağrısı sızısı olmayan bir şey hiç korkmana gerek yok, ilk başta aletleri takarken adet sancısı gibi hafif hissediyorsun oda birkaç saniye sonrası normal yani 🥰 hiç gerilme
myangelson Ozlemerikci543450 üniversite hastanesinde eski tip cihazlarla çektirdim iyi ki özele gidip parayla anestezili cektirmemisim gayet normal geçti ilaç verilirken bir tık adet sancısınin üstünde sancı oldu o da saniyelik geçti derin nefes alınca. Kanama vs hiç olmadı ilk 1 2 saat hafif sarımsı lekelenme oldu o kadar. Arkadaşım anestezili cektirdigi halde etkisi geçince ağrıdan kivrandi mesela