Benim ikinci dogumum bu sekilde ağrısız sadece düzenli kasılma ile gitmiştim 7 cm açılma dediler. Doğum dedi doktor 1 saat icinde de doğum hanenin içinde gezerken birden ıkınma hissi geldi ve ikinmaya başlamıştım hemen dogum masasına aldılar ve dogum oldu hiç ağrım olmadı.ilk dogum zor olmuştu ama şimdi 3 bebeğimi bekliyorum çok merak ediyorum umarım ikincisi gibi kolay olur. 33 haftalik olduk.saglikla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah bence bir gidin derim hastaneye