Ozgezfroglu 19. Haftaya girdiğim zaman bende de yanma oldu mideme sanki ateş tutuyorlar bende gastritte var o da tetikliyor tabi bana en iyi gelen şey gece yatmadan önce 1 bardak süt içmek oldu anında yanmayı alıyor normalde gaviscon şurup ve kompensan pastil kullanıyordum ama doktor alma dedi çok dayanılmaz yanmalar olursa kullan dedi bende sütle çözüm bulmaya çalışıyorum bir de gece saat 10 dan sonra hiçbrişey yemiyorum son zamanlarda geceleri çok fazla mandalina yedim o da midemi yakıyor sanırım