Lilya25 Arkadaşlar içinizde aşılama yaptıran var mı? Bilhassa acıbadem de yaptıran varsa bilgi verebilir mi?
Onurbanuu Lilya25 ben iki kere yaptırdım ıkısıde tutmadı bı klınıkte olmustum,sans %20 oluyor genelde cok asırı onerılen bır yontem degıl dogal yolla aynı, onemlı olan eslerın hastalıgı ve genetıksel seylerı ıstanbuldaysanız bunlar ıcın zeynep kamılde iyi
Lilya25 Yok eskişehirdeyim. Eskişehirdeki arkadaşlar gittikleri hastaneler hakkında bilgi verirse daha iyi olur