Yares canm ben ilk gebeliğimdede yağ kullandım bundada kullanıyorum. Hiç çatlağımyok. Mısır çarşısında bi abi var o hazırlıyor bana karışım. Çok iyi yani. Süper nemlendiriyor. Sıfır çatlak. Hatta doğumdan sonra kilo verdiğimde göbek kaslarım aynen yerine geldi 😊