Ben yeni doğan bebeğim için mustela set almayı düşünüyorum herkes onu öneriyo içinde şampuan yağ vücut losyonu ve pişik kremi var yaklaşık 1450 civarı bi fiyat aşırı pahalı geldi ama en güvenilir marka bu sanırım bu içlerinde kullanışsız olan Bişi var mı tek tek mi alayım yoksa böle set halinde daha mı mantıklı ?