kubra16_ Var mı yaşayan çoktandır yaşıyorum aslında ama gebelikte sanki arttı mı bilmiyorum yutkundukça iğrenç bi tat geliyor bazen de beyaz şeyler doktora gitsem tedavi yapar mı 11 haftalık hamileyim
Zeynepbera Aynı durumu bende yaşıyorum senelerdir ama tek tedavi bademcikleri aldırmak bazen batıyor dayanılmaz hale geliyor rahatsız ediyor ama bir ilacı yok
Zeynepbera kubra16_ Gittim daha önce antibiyotik kullandım bir süre oluşmadı ama en ufak üşütmede direkt oluşuyor soğuk tükettiğimde özellikle şu an gebelikte antibiyotik içmek istemediğim için idare ediyorum
kubra16_ Zeynepbera çok iğrenç bi durum gerçekten tuzlu su gargarası iyi gelirmiş onu demeye başladım bi kaç gün sabah akşam yapacam bakalım