lilyum_ Kızlar yarın eşimin doğum günü ona pasta yapacağım. Pastanın üzerine ne yazabilirim bi fikir verir misiniz? Bu arada 11 haftalık hamileyim. İlk bebeğimiz. Yani böyle baba ile ilgili falan da bir şey olabilir. Şimdiden teşekkür ederim.🤍🌸
Melissadmr lilyum_ yeni sezonda babasın Ya da bensiz kutlayacağın son yaşın babacım şeklinde yazabilirsiniz ☺️
Feyzanurguc lilyum_ ay benim sürprizim mahvolmuştu beyaz pastanın üzerine siyah granülle HEDİYEN KARNIMDA yazdırmak istiyordum etrafında da bir kaç küçük kırmızı kalp falan ama eşim öğrendiği için yapamamıştım doğum gününde size de fikir olur belkii
Alpmom__ lilyum_ yaaa hahahhaha 😂 uzun yazılar sıkıntılı oluyor pastalarda mahvolabilir . Sade pasta yap geç bulmuşlar bunamasınlar boşver 😅
Feyzanurguc lilyum_ bende öğrendi diye yapmamıştım ama sonra pişman olmuştum sonuöta tatlı bir anı bence 🥹
lilyum_ Feyzanurguc aynen aslında böyle bir sürpriz olsun istemistim. Bebeğim de tam ara bi dönemde geldi. Benim doğum günümden hemen sonra hamile kaldım. Esimin dogum gününe kadar da büyüdü 😅 ikimizin doğum gününe de denk gelmedi
Sudenrfidann lilyum_ bende bu ara pasta bakıyorum büyük ihtimalle kızımı babasının doğum gününde kucağımıza alıcaz inşallah ben hediyen kucağında iyi ki doğdun babamız yazdırmayı düşünüyorum sende hediyen karnımda iyi ki doğdun babamız veya yeni sezonda baba… yazdırabilirsin bence 🌸
lilyum_ Sudenrfidann yukarda bi öneri oldu “bensiz son yaşın babacığım” gibi bir şeydi onu çok beğendim. Ya bunu yazarım ya da “ yeni sezonda baba ” yazarım sanırım ikisi de çok hoşuma gitti🤍
lilyum_ Alpmom__ zaten kenarda bi iki deneme yapcam olmazsa dediğin gibi düz pasta yapıp devam etcem 😅