Benim de 28de 2 kere kanama oldu 29da bir kere öyle çok korktum ki kaç gece hastanede yattım. Ama tüm öğrendiklerimden sonra kahverengiden o kadar da korkma. Büyük ihtimalle bişey çıkmayacaktır. Siz yine durumunuzu yazın doktora görünün içinizi de ferah tutun.