Durumunuz el veriyorsa kesinlikle fetal dna bence çünkü ikili üçlü taramaların yanılma payı çok yüksek, Allaha çok şükür inançlı biriyim fetal dnamızdan kötü bir sonuç çıksaydı da aldırmayı düşünmüyorduk fakat rahat hamilelik geçirebilmek varken insan kendine eziyet etmek istemiyor, kötü bir sonuç çıkması durumunda ona göre yoğun bakımlı hastaneler vs tercih edilebiliyor bu testi yaptırmak illa da bişey çıkarsa bebeği mi aldırıcaksınız demek değil bence ben yanlış buluyorum bu düşünceyi