Biz 13+5 teyiz kızlar bugün vitamin ve demir eksikliği için için ilaç decavit ve feramat başladım bugünden kullananınız varmı?
Birde hanımlar ben bi hafta önce özele gittim ultrasonlarımda hiç bir şekilde doktorum bişey demedi devlete gittim bugün 13+5 değilde 12+5 gibi görünüyo ama ultrasondan kaynaklı olabilir dedi ultrasondan ultrasona değişiyor dedi yani neyle alakalı bu?