Zeyneppx07 benimde ilk hamileliğimde suyum azalmıştı bu haftada sebesiz 4 aylıkk detaylı ultrasonda sol uter arter damar drenci vardı kansulandırıcı hap kullandım 32 haftaya kadar 36 yada 37 di olması lazım baya az dedi doktorum havuç suyu sıkıp içtim çok aman aman fark etmedi tabi 38 de önce suni sancıyla normal doğum denendi ben normal doğumu çok istiyordum doktor çok yüklenemeyiz bebek içerde susuz dedi denendi gerçekten normal doğmadı ama bu herkesde aynı olucak diye birşey yok 38 de acil bir sabah sezeryana alındım çok şükür bebeğim sağlıklıydı ciğer gelişimi tamdı bu gebeliğimdede yine damar direnci var ama bu sefe çok çok hafif düzeyde bu doktorumda su azlığı ilerde görürsek bundan sebep diyebiliriz dedi su azlığı sebebinin damar direnci olduğunu yeni öğrendim önceki doktorum erken veya düşük kiloda doğabilir ihtimal buda demişti 3 kilo doğmuştu stres yapıp üzülmeyin bebek içerde idrar yapıp yutmadığı ve tekrar idrar üretmediği için su azlığı oluyormuş yuttuğunu idrara çeviremediği için 34 hafta da direk doğuma alıcak değil bir kaç hafta takip edilir belki bebek idrar üretimine başlr siz bol bol su için şekeriniz yok ise doktorunuza danışıp havuç suyu sıkıp için biraz uzun oldu kusurabakmayın Rabbim sağlıkla afiyetle kucağınıza almayı nasip eder İnşallah 🤲