Hanımlar merhaba ikili test hakkında ne düşünüyorsunuz. Doktorum zorunlu tutmadı sana bırakıyorum sen bilirsin dedi ense ölçüsüne baktı normal dedi ama yaptırmak ve yaptırmamak arasında çok kararsızım sonuç ne olursa olsun bebeğimi tabiki doğuracağım. Acaba ikiliyi yaptırmayıp dörtlüyü mü yaptırsam diyorum siz ne dersiniz?