Sizin eşlerinizde kendi isimlerine göre uydurmaya çalışan var mı :) benimki kız olursa senin baş harfinle başlasın erkek olursa benimki ile diyor. Nedeni ise kimsenin aklına gelmez türden, arabasının plakası tüm aileyi kapsamış olacakmış. Evde ara ara kafayı takıyor bak şöyle yapalım diye. Kıyamıyorum da kızmaya ama çok mantıksız geliyor.