Beyzarikan Kızlar ben geçen hafta cumartesi kan verdim kanda beta hcg 71 çıktı bugün doktora gittim ultrason da keseyi göremedi kan testi yaptı 1640 çıktı beta hcg doktor hamilelik var dedi neden gözükmemişdir böyle bi durum yaşayan oldu mu daha önce? bu arada 5+2 haftalık hamileyim
Sila7166 Beyzarikan canim ultrasonda gozukmez ki o nasil doktorlus ben 1.5 aylikken acile gityim ultrasonda gozukmez alttan muayne edecegim demisti icini ferah tut ultrasonda gozukmuyosa alttan bakmasi lazimdi bence
R_Arslan Beyzarikan canim daha cok kucuk bebegin benim 5+3te alttan gorunmustu kesem yukardan 6+4 te gorundu acele etme
Yilmazfatma Beyzarikan bende keseyi giremedi kanda çıktı tekrar baktı kese yoktu çatı muanesinde göründü iki hafta sonra kalp atışını dinledik su an 33+4haftalik darısı başına hayırlısıyla canım
Sila7166 Beyzarikan hayir hayir sanmiyorum yani oyle olsa kan verdiginde yukselmezdi diye dusunuyorum acile git canim baksinlar orda bence
ozlematik Beyazlale bnde 4+6 haftalik hamileyim çok şükür peki bebeği ne zamn gördünüz? Keseyi gördük çok şükür 🙏
o6__8o Beyzarikan canm bende 5 haftalik gittim ultrosanda goremedi. Alttan muayeneyle gormustu .15 inde gitmistm tekrar normal ultrosanla gordu bebegimi :)) sende gorursun insallah sabirla bekleniyo hergecen gun
Yalinn8 Beyzarikan ilk 3 muayenemde gormesi gerekenler ustten gorunmedigi icin vajinal muayene yapti ve gorundu😉
ebrarebrar Beyzarikan şuan görememesi cok normal beta hcg 2.500 üstune cikinca gorunuyor bende de oyle oldu 5 gun sonra gidince görduk
kurabiye1 Beta HCG 3080 de göründü bende ama doktor yine de 1 hafta sonra tekrar görmek istedi.. senin değerin çok daha düşük ilerleyen zamanlarda görünür endişelenme canım