Kızlar ben en son 27 temmuzda adet oldum 1 ağustosta bitti. Sonra sanki Eylül ayında yumurtlama oldu ama adet günlerim belli olmadığı için adet gecikmesini bekleyemiyorum. Yunurtlama hissettiğim zamandan itibaren test yaptım negatif. Yarıne doktor randevusu aldım adet söktürücü alıcam ama geç döllenme falan olabilir dediler içemedim o yüzden. Şimdi doktora gideceğim de kist varmıdır yokmudur alttan mı muayene oluyor normal ultrasonda görünüyor mu illa alttan mı olması gerekiyor