Sibelers ben ben ☝🏻 benim tavsiyem var🐣 canım kadın ben philipsin aventini aldım. Kullandım da başlarda memnun da kaldım ancaak prizin başında sabit kalamadığım için kullanamadım. Şimdi başlarda çok yorgun olacaksın. Emzirmek zaten zor yara bere içinde olacaksın hem alttan hem üstten.. dinlenme ihtiyacın normalden fazla olacak. Emzirdin beben uyudu diyelim uyuyacak mısın süt mü sağacaksın? Yemek mi yiyeceksin süt mü sağacaksın? Gibi gibi hep sağım erteleniyor. Bi bakmışsın mastite bilet almışsın. Sadede geleyim eller serbest al. Tak makineyi iç çamaşırına sıkıştır yemeğini yerken o sağsın. Aynı çekim gücü şu pembe bi makine var ya bebebao mu ne o marka. Ben çok memnun kaldım ve philipsi başka birine verdim. Sırf o priz başına sabit kalma belasından. Samimi tavsiye ve tecrübemdi umarım gönlünce olur🥰🥰