32 haftalıkken benimde kalçamdan yukarı doğru vuran bel ağrım var 3-4 gün oldu geçmedi. Paracetemol içiyorum ama bana mısın demiyor asla geçmiyor kalçama bıçak saplıyorlar sanki yürüyemez oldum . Çok ama çok kötüyüm dr kas gevşetici krem yazdı .Ama geçmedi.