Hiç dert etme valla benimde 2 kızım var 12 haftada özel kız dedi 13de devlet erkeğe benziyor dedi 14de özel kontrol vardı tekrar kız değişmemiş dedi 19 haftada devlet randevum vardı bu seferde totosunun üstüne oturmuş görmüyorum dedi.bende şimdi detaylıyı bekliyorum tabiki gönlüm erkekten yana ama kız olursada üzülmem tabide bu son hakkım bari erkekle bağlatsaydım diyorum.Sağlığı yerinde olsunda artık nolursa olsun diyorum