Kızlar selam 7+4 haftalığız bugün kanamam oldu regl kanaması gibi oldu doktora gittik progesteron
Hormonunun eksikliğinden olabilir dedi ilaç verdi
Progeston ismi başına böyle bi durum gelen var mı yada böyle bi durum duyan ilaç kullansam mı bilemedim kendi doktoruma değil nöbetçi doktora gittm o yüzden