Nero1 evet canım , biri 7. Haftada kanamalı düşük oldu. Habersizdim kalp atışı duymadık bile. 2. Düşüğümde hamile olduğumu öğrendim. Kalp atış sesi için gideceğim gün yine kanamalı düşük oldu. Acil kürtaja alındım. 3. Ye başlamadan önce 6 ay süre geçirdim bu süre de de devlet hastanesinden doktorumun bana söylediği genetik tahlilleri yaptırdım. 3 ay kadar buluyor zaten sonuçların çıkması. Sonra korunmayı bıraktığım anda coraspin ve folikasit başladım. Hamile olduğumu öğrendim yanına clexan 0,4 işlem destek verdim. Kalp atışını duyduktan sonrada lekelenmem oldu çok hafif. Doktorum clexan ile coraspini beraber kullandığımdan dolayı olabileceğini söyleyip coraspini bıraktırdı. İğne ve vitaminler ile yolumuza devam ediyoruz çok şükür. Rabbim tez hayırlı zamanda sana da nasip etsin inşallah Canım benim. Türkan hanımda Doğum yapan 2 Ablam var. İkisi de çok memnun kaldı. İnşallah bizler de memnun kalırız