Nur92 Normalde iştahlı biriyimdir 36.haftama giricem son 1 aydır iştahsızım 4 kiloya yakın kilo vermişim iştah falan kalmadı reflü de tetikledi galiba
[silindi] Mide koruyucu kullanıyorum ben 2 haftadır falan çok rahatladım reflü ve iştah konusunda, aksi halde ben de verirdim kilo diye düşünüyorum doktorum yazdı, 35+4 teyim ben de