Babyybabyyy Şaka mı bu ya. Artık delirmek üzereyim. Elimde hap bitti kaldım ve tüm gün açlıktan mı tokluktan mı anlamadığım bir bulantı yaşadım. Gazdan bulanıyor midem. Ne zaman bitecek bu bulantı
Beyza_12 Babyybabyyy ben ilk gebelikte doğuma girdiğim gün bile prilam içmiştim sabah 😞şimdi ikinci gebelik 17 haftalık olduk hala kullanıyorum yine doğuma kadar sürer bence
Beyza_12 Babyybabyyy benim bulantımi yeşil elma biraz rahatlatiyor bide genelde meyve ağırlıklı besleniyorum yemekleri çok yiyemiyorum ilk gebelikte hiç bitmeyecek sanmıştım doğumdan sonra bu tiksindigim şeyleri nasıl yiyecem demiştim ama dogurdugum an bulantı yaşadığımı bile unuttum direk yemek istemiştim 😂
Babyybabyyy Beyza_12 ben ilk gebelikte asla bulanmadım ki ikisi de kız yani. 6 ay olacak halâ bulanıyorum. Yoruldum artık gün içinde aktifliğim gitti
Beyza_12 Babyybabyyy benim ilki kızdı bunda cinsiyet belli değil daha göstermedi ama kemik yapısını erkeğe benzetti doktor birebir aynı geciyo bulantı ama