En son 18 haftallikken özele gittiğimde bebegin beyninde kist oldugu soylenildi 22. Haftadn snr yok olacagi bilgisi verildi ve perinatolojiye yönlendirirldik ama randevu olmadigi icin gidip bakamiyorum daha önce boyle bisy yasayan var mi acaba ve şuan 23 haftaligiz 😬