Ummumuhammed bol bol tulum alın çok kullanışlı oluyor kızım 5 aylık kış için aldıklarımı kullanmaya başladım. Uzun çoraplar aldım tulum, çeşit çeşit alt tayflar üzerine uzun kollu zıbınlar aldı. Kışlık örme yelekleri de var onları da üstüne geçiririm uykudan kalktıkça. Birde bol bol müslin örtü ve 2 3 tane battaniye alın kızım mayısta doğdu 3 tane müslin örtüm vardı yetmedi baştan gittim aldım. Kundak yaptım kustu kakası geçti aktına serdikçe kirlendi müslin örtüler çok kullanışlı aynı zamanda battaniyeleride kirletiyorlar şu an hala kullanıyorum hepsini