Kızlar az önce bir ıslaklık hissettim ve günlük pedim hafif ıslanmıştı. Bu normal mi. Kasık ağrılarım oluyor ve karnım çok geriliyor. Nefes alırken çok zorlanıyorum. 24. Haftanın içindeyiz. Geçen hafta detaylı ultrasona gittim sadece damar tıkanıklığı var az bir şekilde d di doktor ve ilaç verdi kan sulandırıcı. Onun dışında bir sıkıntı yok dedi. Korkmalı mıyım sizce bu ıslaklık normal mi kramp ve ağrılar. Kasılmalar