Kızlar adet günüm 2ekim yani iki gün var bugün pembe ve kahve leke geldi ve kesildi bı kız bı oğlum var ama ikisindede bu şekilde olmadı leke görmedim adet üzerine hamile kaldım demem su ki bu pembe kahve leke nedir sabah leke vardı şuan durmuş sırt ağrım ara ara kask ağrısı memede hasisiyet var başına gelen varmıdır