Tomucuk12 Nurlena bazen ne yaparsan yap acılma oluyor , yalnız acılma olup 30 haftaları gorenlerde cok canım hastanede yatman ıyı oldu
Nurlena Tomucuk12 ama ne zamana kadar yatcam ne uygulayacaklar o da var kanama takibi yapcaz diyor sadece allahtan progestan iğne vurdular antibiyotik serum taktılar
Nurlena Eliif95 başından beri perinatologla ilerliyorum onlar atmıyor zaten dikişi iki iyi perinatoloğa gittim
Nurlena Eylul41 hadi ya ondan atmıyorlar demekki bana açıklasalar bide kafam alıcak ama yok kanaman var atamayız deyip kesiyolar
Emos42 Nurlena benimde hamileliğim kanamalı başlamıştı 21.haftada kısalık var denildi yatış yaptım enfeksiyon da vardı doktorum 22.haftsda bu şekilde dikiş atmayalım haftanda ilerde diyip daha az riskli dikiş ile aynı görevi gören pesseri taktı şuan 34 haftalık olmak üzereyiz doktorunuza pesseri sorabilirsiniz
Nurlena Emos42 soracağım kesin çok teşekkür ederim enfeksiyon ve kanamaya rağmen yapılan bi işlem mi bu ilk defa duydum
balim-58 Nurlena benimde dün yatışım yapıldı 17 haftalıgım sancı kanama var onlar durdu serklajdan vazgeçildi
Ebbruc Nurlena fitilde kanamaya sebep olabiliyormuş bazende , kanama durumunda dikiş atmazlar. İğne yaptılarsa baya etkili zaten o , kanamanı durdurur sonrasında atabilirler dikişi de ama her doktor yapamıyo işte onu da
Emos42 Nurlena benim devam eden bir kanamam yoktu ana başlarda 2 kez hastaneye yatacak kadar yoğun kanama yaşamıştım enfeksiyon içinde önce 4 gün antibiyotik tedavisi uygulandı hastanede sonra pesseri taktı
Nurlena Ebbruc doktorum çok garantici kanamam var dikiş atamayız diyor 3.5 cm plesantada kanama alanı inşallah geçer bir an önce
Nurlena Emos42 söyledim pesseriyi olumlu bakmadı kanaman var dedi yine ilk amacımız kanamanın küçülmesi iğne vermedi devamında fitille devam
Ebbruc Nurlena zaten şuan dikiş atılması senin için riskli olur , içini ferah tut yatarakta hamileliğini ilerletenler var
Emos42 Nurlena inşallah kanama alanı küçülür bir an önce benim kanamam varken 2 ampul progestan iğne yapılıyordu kalçadan aynı zamanda fitilini kullanıyordum her doktorun tedavi yöntemi farklı işte
Nurlena Ebbruc gebelik başından beri kendi isteğimle hep yatıyorum abartıyorsun filan çok dediler ama iyi ki yatmışım böylede devam etcem yeterki iyi olsun bebeğim