Kızlar merhaba 6 eylülde regl oldum 4. Günü femaraya başladım 1. Kontrolümde 16 mm bitane yumurta gelişmişti sadece 2. Kontrolümde 24 Eylül Salı günüydü o sabah zaten kontrolüm vardı fakat sabah uyandığımda çok şüddetli karnım ağrıdı kasıklarım resmen felç kesildi başım dönüyordu ben tahmin ettim çatlama olduğunu hemen değerlendirdim o an sonra hastaneye gittik doktorum yumurta çatlamış dedi 3 gün her akşam sonra 2 günde bir ilişkiye devam edin fakat benim çatlatmadan beri geçmeyen bi Kasık ağrım var kist falan yoktu ve kendimi eğince belim de çok ağrıyo aynı zamanda gribim hastalığıma bağlıyorum bunu biri bu kasık ağrısının neden geçmediğini söyleyebilir mi cinsel perhizde bile kasıklarım çok ağrıyo normalde yoktu böyle bişey uzun oldu detaylı anlattım ki soru işareti olmasın şimdiden teşekkürler 🙏🌸