Merhabalar 37+3 haftalık hamileyim. Bu haftalara kadar haftası 1 haftadan fazla önden gidiyordu. Kilosu 2850 çıktı ama son zamanlarda hafta ölçümlerinde haftamla uyumlu çıkmadı. Bugün doktorumda 36+2 gözüktüğünü ve sıkı takibe alacağını söyledi. Doğumunu erkene alabiliriz dedi. Beni her gören hiç hamile gibi değilsin diyor. Kilosu yerinde gibi geldi ama haftasının uyumlu olmaması canımı sıktı. Bu durumu yaşayan var mı?