beyazmelegim Ytsnzy bende 27 haftalığım sürekli 9-6 8-6 çıkıyor sabahları aç karnına ayakta durup çok dönersem baygınlık geçiriyorum sizdede öyle oluyor mu çok dikkat ediyorum aç kalmamaya bakıyorum
melike180423 Ytsnzy ben nerdeyse her gun olcuyorum hep 9/6 10/6 civarinda cikiyor doktorum dusuk olmasi daha iyi dedi bana
Birbebekannesi01 Ytsnzy benim tansiyon ölçümlerimde genelde bu şekilde sadece nabiz biraz daha yüksek çıkıyor ama bu şekilde olması çok iyi bence yüksek tansiyon sıkıntı gebelik zehirlenmesi açısından.