Mustafaalpinannesi Hanımlar ya bu bebek toplanıp popo veya sırtını dikiyor ya hani karnın bir tarafı şişiyor baya falan o kasılma mı oluyor bugün 35+4 oldum ben şu son bir saatte 8-9 kez oldu endişelenmeli miyim bilemedim fikri olan var mı
48lipastelboya Mustafaalpinannesi Bende 36+5 haftalık hamileyim 7-8 kere olmuyor ama 3-4 kere oluyor canımı da acıtıyor doktorum kasılma olduğunu 10 u geçerse sıkıntı olabileceğini söylemişti hatta 30. Haftalarda nidicard diye bir hap kullanıyordum
Birkucukmutluluk Mustafaalpinannesi bende şuan 31+6 haftalığım geçen doktor kontrolünde benimde böyle olduğunu söylediğimde yalancı kasılma bol bol dinlen iş yürüyüş yasak dedi magnezyum desteği verdi sizde dikkat edin doktorunuzla gorusmenizde fayda var
[silindi] Mustafaalpinannesi aynı hafta ve gündeyiz ve tamamen aynısı oluyor öyle bir dikiliyor ki karnımın bir tarafında öbür gğn kontrol var sorucam doktoruma korkmuyor değilim ben de günde bir kaç kez yapıyor bunu
Mustafaalpinannesi Birkucukmutluluk evet evet doktorumda aynı şeyi söyledi artarsa gidip nst çekilmemi istedi bakalım