Kızlar riskli bir gebelik sürecindeyim tek yumurta ikizlerine hastaneye yatırıldık nst de sancı cıktığı için onun dışında sorunumuz yoktu ama erken doğabilirler söyle olur böyle olur diye diye 33. Haftaya geldik geldiğimde rahim boyum 30 du 1 haftadır burdayım sürekli alttan muayene oldum sezeryan denmesine rağmen 1 aydır aynı olan rahim boyu 14 e düştü sizce sebebi bu mu? Bu arada bir haftada en az 30 kere afedersiniz ama parmaklandım.