Cicekk34 Hanımlar şeker yükleme yaptırmak istemiyorum yaptirmazsak ne gibi zararları var bir de açlık tokluk şekeri nedir ve nasıl ölçülüyor bilen var mı çok sevinirim cevaplarsaniz
Nurcanyokus6 Cicekk34 ben yaptırmadım cnm bagzi doktorlar önermiyor zaten benim doktorum yapmamı söyledi ama yaptırmadım
heyben Cicekk34 doktorunuz yaptırmanızı önerirse lütfen yaptırın. birçok komplikasyon görülüyor en kötüsü anne bebek ölümleri
Mires Cicekk34 daha bugün yaptırdım açken kan alınıyor sonrasında bişeyler yiyorsunuz yediğiniz saatten 2 saat sonra tekrar kan alınıyor benim değerlerim normal çıktı doktor şeker yüklemesine gerek yok dedi
Menesadogan Cicekk34 ben cumartesi günü yaptim pazartesi doktorda randevum bakalim üç defa bende kan aldilar
numix Doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı onun yerine açlık tokluk şekerime baktı. Açken kan verdim sonra gofret yedim ve 2 saat sonra da tokluk şekerime bakıldı. Bu şekil baktırabilirsiniz
Ayaz_Aybars_mom numix 1 saat sonra bakılmiyormu ben ole biliyorum ama bide bazilarina 2 kere tokluk bakiyorlarmis bana 1 kez bakmistilar oglumda 130 cikti sinir dedi cok yuksek dedi vs vs bunda bende yaptirmak istemiyorum ya